onsdag 17 september 2008

Pappa 28 år


Min pappa har fyllt år! 28 år. När jag är 28år då är pappa 54! De ni!!
Eftersom det var pappas dag fick han bestämma vad han skulle bjuda sina gäster på! Det blev tacos och kladdkaka! Det gillar ju jag med!

Han fick många fina presenter, gammelmormor Ingrid hade gjort äppelmos till pappa men jag var nog den som blev gladast!


Efter vi hade ätit tittade vi "sportfånar" på speedway. Det är häftiga cyklar det!
Gammelmorfar Janne är en riktig "sportnörd" Han tittar på all sport!

Pappas kusiner ifrån Kalmar kom så jag hade en jätte rolig kväll för tjejerna busade med mig i massor! De tog dock en liten paus ibland, vi ville ju alla ha en bit kladdkaka!


När vi inte busade mös vi faktiskt lite i soffan!

Än en gång ett stort Grattis pappa!! Hoppas du gillar cykeln som du fick!

Vi tycker om dig i massor... Du är ju världens bästa PAPPA!!


Inga kommentarer: