söndag 14 september 2008

Middag i Timmernabben

Idag tog vi bilen till Timmernabben! Mormor Annika och Peter var hemma på besök!
Gammelmormor och gammelmorfar hade gjort jätte god middag! Mammas morbror med familj var också där! Jag passade på att stoja lite med mammas kusin Amanda!! Hon är inte hemma så ofta för hon bor i Växjö!


Vi tittade på reprisen av Idol så då tog jag mig en svängom!!


Gammelmorfar fick en ny telefon så pappa fick hjälpa han lite! De gamla är inte så duktiga på det där med tekniken! Morfar fixade det dock bra efter att ha test ringt till hemtelefonen!


Själv har jag inga problem med det här med tekniken!! Jag kan redan det mesta!


Innan vi åkte hem pussade jag allihopa!! Nästa gång vi ses är när pappa fyller år, och det gör han snart! Den 16 september blir det kalas för min kära Pappi!! Då blir han ju 28 år!

Inga kommentarer: