torsdag 4 september 2008

Gammelfarmor Gun på besök!


Min gammelfarmor Gun har varit och hälsat på!! Det var roligt det!! Vi saknar henne jätte mycket! Hon bor ju annars på Gotland så vi ses inte så mycket! Men hon är jätte gullig och har massor av ork så hon busar i massor...Det tycker jag är roligt!

Hon hade med sig jätte fina saker till mig! Bland annat en ny bikini så jag kan gå till simhallen i höst! Det tyckte jag om så mycket så den hade jag på mig hela dagen under kläderna!! När det var dags för kvälls badet fick jag inte ha på mig den längre...i stället tog jag på mig en av de nya pyjamasarna!

Tack för "titten"farmor hoppas du kommer snart igen, då kan du väl stanna lite längre! Inte så länge efter att farmor åkt kom pappa hem igen!! Det var skoj! Han hade varit i Gislaved på golftävling med jobbet! Det hade gått bra! Han säger att jag är nya Lotta Sörenstam.. ja vi får väl helt enkelt vänta och se! Kanske kan min kompis Kalle ge mig privat lektioner?? Eller jag han??

Inga kommentarer: