måndag 21 juli 2008

Lindeståhl VS Berghagen


Min älskade faster Jossan är nere på besök hos oss!! Hon är nästan som en kändis!! Hon ledde allsången på brädholmen under hamnfestivalen och hon "rockade fett" Vi är jätte stolta över henne!! Undra om jag kan få gästspela om några år...

Ibland blev jag lite rastlös.. jag fick ju inte så mycket uppmärksamhet under Jossans sångstund så farmor mutade mig med en sminkväska och oj vad det var roligt!! Jag passade verkligen i hennes läppstift!!


När hon inte stod på scenen och "rockade fett" gick hon runt bland publiken så de också fick sjunga. Här fick farfar Reine visa varifrån Jossan fått sina talanger!!


Jag åt lite kex med... alla bara tittade på JOSSAN... hmmm jag fick minsann roa mig själv!


Jag och alla andra är mycket stolta över min faster JOSEFIN!!Hon kommer nog och sjunger nästa år med!! Är det någon som vill ha autografen så ordnar jag den gärna!!
Kostar en slant bara ;o)

Inga kommentarer: