torsdag 31 juli 2008

En dag med familjen Edmark och så Kalle...

Förra veckan var Cilla hos oss!! Det var skojigt det!! Vi badade, solade, busade och åt glass!! Vi tyckte det var så roligt så hon bjöd över oss till Öland, eller vi kanske bjöd över oss själva.. nåja vi tog båten över till familjen EDMARK och hade en underbar dag på Böda!!

Cilla hade gjort jätte goda mackor och bullar som vi hade med oss och åt på stranden!! När vi alla var mätta av god fika, soligt väder, salta bad och en massa bus gick vi tillbaka till huset och hade det lika bra där!!


Pappa, Cilla, Kalle och Henke badade i poolen och hade bombartävling!! Pappa vann som vanligt!! Han är ju i och för sig bombarkungen av Oskarshamn!! Det har han utsett sig själv till!! Vi andra (jag, mamma, Jossan och mor- och far Edmark) stod mest och kikade vid sidan om och fick en massa vatten på oss. Sedan bjöd gamle far på någon god drink som alla blev lite fnittriga av.. eller de som drack!!

Jag njöt i skuggan och roade mig när ingen såg med att kasta stenar i poolen!! Jag tänkte att de skulle få lite jobb när jag åkte hem så de inte glömmer mig så fort!!

Innan vi tog båten hem så åt vi rökt fisk i Byxelkrok, sedan somnade jag skönt på båtresan hem!!

Tack hela familjen Edmark/Ståhlhammar för en toppen dag!! Hoppas ni kommer till oss snart!!

Inga kommentarer: