tisdag 27 oktober 2009

Vilken 1-årsdag!!


Idag har jag fyllt 1 år. Vilken dag jag haft. Jag förstår ju inte riktigt det här med att fylla år men vi har haft roliga saker för oss ifrån morgon till kväll. Alwa hjälpte mig med paketöppning för det var jag faktiskt inte så väldigt intresserad av!


Det här med tårta vad riktigt roligt. Alla mina gäster sjöng och sedan.....


fick man kladda och äta precis hur mycket choklad tårta jag ville.. MUMS!!

Tack för alla hälsningar, kort och presenter jag fått!! Nu har både jag och syster yster mycket roligt att leka med!!

2 kommentarer:

Madde sa...

Grattis i efterskott! :D

Anonym sa...

Vilken underbar dag! Massor av god saker och presenter. Tänk när huset är klart, då kan ni kalasa ute med alla polare och kanske grilla lite korv ;-)

Nu vet syster om er husblogg! Hon uppdaterar med bilder i sin "vanliga" blogg över deras husbygge.

http://regnbagsljus.blogspot.com/