måndag 19 oktober 2009

NU GÅR JAG.....

....sakta och ostabilt men trots allt går det framåt. Idag har jag knallat 10 små steg!! Ungefär i två veckors tid har jag tagit ett eller två steg framåt för att sedan sätta mig ner, sedan gårdagen har jag tagit några fler steg, fem, sex, och till och med tio steg. Gissa om mamma är glad, för nu börjar jag på dagis!! Om två veckor blir jag en stor dagis tjej. Nu ska vi bara hitta två små skor, om någon hittar ett par som passar mina små fötter på 115 mm så får ni gärna skaffa dem till mig!!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Oj, så stora fötter... 11,5 cm Eller är jag ute och cyklar? Kanske tänker fel... Ha ha ha... Då står du stadigt på jorden ;-) Kram från skåne

Mia sa...

shit vad hon är lik Alwa på bilden i vänsterspalten! Hoppas allt är bra med er! Kram från skåne //Mia

Anonym sa...

Ska jag hitta skor till henne...dom har dom sakerligen har...skicka meddelande pa fb om du vill kramar..faster Ia