måndag 11 maj 2009

Vår Hobby!. LEKPARKEN!!!


Mitt favorit ställe är lekparken, eller "leeekaparken"som jag kallar den. Så självklart gick vi ju dit igår när det var fint väder. Vi tog med oss några av våra kompisar!!


Arvid och jag både gungade och grävde i sandlådan!! Sedan så ska vi tjura lite med... det hör liksom till!


Pappas kompis Mats fick gunga med mig. Gunga är verkligen det roligaste jag vet!! Mats hade med sig godis till mig, gissa om han är en av mina favoriter!! Tack Mats!


Faster Jossan kom förbi en sväng innan hon skulle åka hem till Stockholm!! Det var kul att träffa henne!! Det var mer än ett halvår sedan sist!! Hon kommer snart igen, redan om 1 månad och då ska vi ha fest!! Alex fyller både år och tar studenten!! Jag längtar redan!! Jossan kan du inte flytta hit??


Mammas kompis Eta var också och hälsade på!! Hon fick med ta fart på mig, det gäller ju att passa på!!


När man håller igång så mycket är det bra att man kan fylla på med lite energi!!

Inga kommentarer: