måndag 4 maj 2009

BUSFABRIKEN

I Söndags var vi i Busfabriken i Helsingborg med familjen Lundberg/Brandin. Det var ett ställe utöver det vanliga. Alwa busade i massor!! Isack och Alex visade henne alla roliga studsmattor, bollhav och allt annat. Jag satt mest och spanande in alla andra runt omkring. Nästa år kan jag också vara med!


När jag tröttnade på min stol fanns det ju alltid någon famn att krypa upp i. Farbror Dietmar jag menar farbror Marck är en rolig filur!!

Bollhaven var jätte skoj att slänga sig i, och kasta bollar på alla som hoppade däri!

Studsmattor fanns det MASSOR av och man kunde inte slå sig heller för det var nät runt om!! Alwa hoppade jätte högt!

När hon tröttnade på studsmattor, bollhav så fanns det ju bara ännu mer ställen att busa på. Det är verkligen ett passande namn, BUSFABRIKEN, för där kan man ju busa hur mycket som helst!

När hon busat med Alex vid bollkanonen var det bara att gå tillbaka till studsmattorna igen!! Efter tre timmar var dags att åka hem... men under protester, Alwa hade gärna stannat tre timmar till.....

Jag var ialla fall trött efter tre timmar på busfabriken... det är jobbigt när man måste kolla på allt som händer för då har man ju inte tid att sova...













1 kommentar:

Anonym sa...

Va trevligt att ni var i Helsingborg....nar inte vi var dar.....puss o kram Marika :(