tisdag 12 augusti 2008

Niclas + Nina = Sant



Vi har varit på bröllop i Karlskrona! Pappas farbror Niclas skulle efter 9 år gifta sig med sin Nina!! Alla farbröder och fastrar var hemma!! Det var skojigt det! Här är vi släkten på Niclas sida dagen innan då vi alla grillade och hade mys!


Bröllopet hölls på Hasslö! Det är en ö utanför Karlskona! Det var en fin stund! Brudparet var väldigt vackra och det var många som fällde en tår! Ljuv musik och en minnesvärd stund i kyrkan! Jag tyckte det var kul! En av deras kompisar spelade Bob Marley och då diggade jag!


Efter vigseln åkte vi ut på havet! Jag fick läsk och Mette fick vin!!


Vädret var fantastiskt! Solen sken och det var varmt och skönt! När vi hade åkt båt ett tag blev vi avsläppta vid en fyr där det bjöds på en guidad tur och lite godsaker!!

Efter sprungit runt, runt, runt inne i fyren tog jag en välbehövlig paus! Puuhh!


När vi väl kom hem med båten bjöds det en utsökt grillbuffé som Nicke hade gjort!! Självklart
var det även tårta till!! Niclas och Nina fick börja men jag var straxt efter!!

Det bjöds på flera roliga tal efter middagen och jag busade med alla barnen som var där!! Straxt efter kl 23 gick jag och mamma hem!! Då var det skönt att få krypa ner i sängen... Pappa stängde visst festen men det ska väl någon göra med!

Niclas och Nina TACK för att vi fick vara med om Er högtidsdag! Vi önskar Er all lycka!!

Inga kommentarer: