söndag 24 augusti 2008

Då var inskolningen klar..

I morgon måndag börjar jag på dagis! Inskolningen har gått jätte bra! Personalen på dagis är toppen! De är så bra så att det är inte alltid jag vill följa med mamma och pappa hem!!

Nu kommer jag att vara på dagis på "riktigt"! När bullen i ugnen är färdig gräddad och tycker det är dags att komma ut då får jag bara vara tre timmar om dagen!! Men det räcker! Jag måste ju ta mitt ansvar som stora syster och lära ut allt jag kan, OCH det är INTE LITE det!!

1 kommentar:

Anonym sa...

Gud vad söt det lilla blonda trollet är! Kul att inskolningen har gått bra. Många nya kompisar att busa med antar jag ;-) . Min kollega har inte haft sådan tur. Tänkte ta en sväng uppåt landet nu under höster. Vill gärna träffa er då om det passar. Hör av mig när bilen kör norrut! Tyvärr är min bil på reperation nu igen. Bromsarna som gav upp... Hoppas att det är fixat idag. Med tanke på mitt jobb så blir man lite handikappad. Allt löser sig!
Hoppas att den lille vilde mår bra i magen!!! Kram Maggie