söndag 22 juni 2008

Gammelmorfar Janne 78 år


Idag har vi varit på födelsedagskalas hos morfar Janne!! Han är lite äldre nu... 78 år!! Men han är världens bästa Janne!! Vi blev bjudna på sill och potatis och så självklart födelsedagstårta. MUMS!!



Pappa tränade lite golf i trädgården Han försökte slå över bollarna till ön utanför.. några kom dit men ibland hörde jag minsann ett PLUMS! Farbror Alex och jag tittade på.



Mormor Ingrid tog fram spann och grejer till mig så jag lekte med vatten och hjälpte till att vattna i trädgården. Det finns en hel del blommor där!!




Jag och gammelmormor busade i massor. Hon är en rolig filur hon!!



Gammelkusinen Elin hade alla sina gamla My little ponnies hemma i Kråkelund så dem tog gammelmormor fram!! Farmor hjälpte till.


Det var en bra dag med massor av bus.. men det är ganska skönt att komma hem med och få gå och sova i sängen.. jag tycker det är jätte skönt att bara ligga och dra mig!! Det tycker pappa är tur.. hihih

Inga kommentarer: