onsdag 28 maj 2008

GÄSTBLOGGARE




Hej!

Ni vet inte vem jag är ännu, men det är de ingen som vet… knappt henne jag bor hos känner av mig!! Snacka om en bra hyresgäst!! Värme vatten och mat ingår i hyran!! Hyran är gratis just nu… men om ett tag kommer hyresvärden få betala massor av pengar för mig.. konstigt va!

Jag tycker att min hyresvärd är lite jobbig.. de som finns närmast omkring henne går runt hela dagarna och skriker.. Mamma mamma , pappa pappa, brrr brrr. Ibland är hyresgästen väldigt snäll och gullig emot någon som hon verkar vara väldigt förtjust i.. han knackar på ibland!! Sedan kallar han mig ;

-Hej Junior... hallå junior.... hmmm undra om han vet vem jag är!! Jag är ju världens tuffing.. Ska bara träna upp mig innan jag flyttar ut härifrån!! Jag rör på mig varje dag och äter det hyresvärden bjuder på!! Just nu väger jag inte så mycket, ska gå upp min vikt ungefär 20 gånger och växa en bra bit med! Utflyttning kommer att ske någon gång i oktober.. Min hyresvärd säger att det kommer bli en jobbig dag!! Det kan till och med vara smärtsamt.. Kanske överraskar jag henne och flyttar ut lite tidigare men bara en vecka eller så, då behöver hon ju inte gå och vänta!!

Jag önskar er en skön sommar.. själv ska jag simma runt i min egna swimmingpool

"Hasta la vista"


5 kommentarer:

Karl Axel Antonsson sa...

Snacka om att fastna med fingrarna mellan tangenterna... GRATTIS!!! Vad KUUUL! Det tog ett tag innan jag fattade - GÄSTBLOGGARE - hmmm är det en ny funktion som jag missat :-). Än en gång STORT GRATTIS! Det syns ju inget på dig Mia!

Kram Magnus, Lotta o Axel.

Denise Blomqvist sa...

Nämen slå på trissorna!!!! Jätte GRATTIS till Er! Det tog ett tag innan jag fattade vad Ni menade! Gud så roligt och spännande! Du är då för hemlighetsfull Mia! Hihi

Stora kramar från Denise, Anna och Micke. Ha en toppen semester!

Anonym sa...

GRATTIS, GRATTIS, GRATTIS!!! Vad roligt! Vi ses imorgon. Kram Maggie

Fam Stockhaus/Sandelin sa...

GRATTIS!!! Bara att stämma in med föregående talare, jättekul!
Förstod inte heller först, var tvungen att ringa Cristoffer för att kolla. Ha det bra på Mallis så ses vi när ni kommer hem. Kramar från Leo m familj.

Anonym sa...

Vilken härlig nyhet!!! Jag fattade direkt ;)
Hoppas ändå ni kommer ner i vinter igen - då kan Mia o jag kanske dra barnvangnarna i kapp ;) hi, hi

Tusen kramar från Montafon skickar Anna till hela familjen o alla andra Gaschurnanhängare :)