lördag 12 september 2009

SKÅNES DJURPARK!

Idag har vi varit på Skånes Djurpark. Det var ett roligt ställe! Många nordiska djur, massor med lekplatser, godis och mys med mormor och Peter.


Det fanns grävskopor där man kunde gräva i en jätte stor sandlåda. Där höll också kvällsposten till och delade ut lördags godis. Gissa om jag och mamma blev glada!!


Älgen Helge ömsade skinn men var glad för det, han posade så gärna för oss!!


Sedan kollade vi också hur långt jag hoppade...... jag hoppade längre än alla djuren...


Lowa hade det bra i vagnen! Hon passade på att gympa lite!


Efter gått en lång runda i parken blev vi hungriga och då blev det korvgrillning!
Under tiden Peter grillade korv så lekte jag på en jätte fin lekplats! Det var skojigt värre!!
Jag är Tarzan junior!!

Det var en bra dag i Höör, vi ska nog åka tillbaka redan i vinter för då är det julmarknad
där och då kan man visst träffa tomten!

Inga kommentarer: