tisdag 7 juli 2009

En dag i temalekparken....


Efter haft två veckor sol och bad här hemma i havslätt så har det blivit lite mer"svensk sommar" alltså regn och moln, idag tittade solen fram av och till så vi passade på att gå till Mc Donald och äta lunch. Sedan blev det en tur till temalekparken inne i centrum.


Gunga är ju en av mina favorit sysselsättningar, Lowa fick också gunga för första gången!! Hon tyckte det var lika kul som jag.


Lowa kunde ju inte vara med på alla ställen så hon fick sitta lite i gräset och kolla in mig och Arvid!


Vi hann även med lite fika...


..och Arvid bjöd på Zoo godisar. Mums!! Arvid och jag lekar flera gånger i veckan!! Han är min bus kompis! Efter en heldag ute i sol, moln och lite regn åkte vi till Kråkelund för att fira mormor "Inga" som fyllde 73 år förra veckan. Nu hoppas mamma på att vi ska somna ovaggade... ja vi får väl se!! hihihi

Inga kommentarer: