söndag 19 oktober 2008

En helg med lite baciller!!


I helgen har jag varit sjuk... men nu är jag frisk! Faster Jossan var här så det var ju lite synd att jag inte var helt pigg men jag har faktiskt busat med henne ändå. Tror hon kommer snart igen!! Jag hoppas på det i alla fall.


Pappa och jag har målat med vattenfärg.. Det är jätte skoj, pappa är lite pedant, så jag får inte kladda så mycket! Man ska hålla sig på pappret säger han!


Ibland så är jag faktiskt generös mot min mamma och pappa och ger dem en puss eller två!

Även att jag varit sjuk så har jag haft massor att göra bla dansa på bordet.. kan ju haft något att göra med att mamma fick en puss att jag fick dansa på bordet.. hon brukar muta mig.. hon skulle bara veta att jag gör likadant! Hiihih


När kvällen kommer är det ändå mysigast att krypa upp hos pappa och mysa med honom framför sporten, ibland låter han mig titta på barnprogram.. men bara i bland. I morgon är det dagis och ny vecka!! En helg går ju så fort......

Inga kommentarer: